22 sie 2017

Stolarka dla kobiet

Już nie moge doczekać się soboty i pierwszych warsztatów stolarskich w ramach projektu Załoga G.
Nie miałam jeszcze okazji pracować z drewnem - oprócz szlifowania palet podczas warsztatów paletowych. I oprócz wspomnienia z wczesnego dzieciństwa, kiedy wujek pozwolił mi coś oheblować w swoim warsztacie. Zapach świeżych wiórów, to prawie jak zapach świeżo skoszonej trawy (czyli w pierwszej dziesiątce mojego TOP Smell). Ale wkrętarki czy piły jeszcze nie używałam, więc czas najwyższy spróbować czegoś nowego :-)

Na początek półeczka, a potem może coś bardziej skomplikowanego, zobaczymy.
Kusi mnie taki projekt (dla początkujących):


Instrukcja: www.instructables.com/id/The-Awesomest-Jelly-Bean-Dispenser-Ever

Parawan też wydaje się prosty (zawsze chciałam mieć parawan):




Podoba mi się też wysuwana szafko/półka, coś w tym stylu:


Gdzie bywać?
www.kobieta-majsterkujaca.pl 
blog-stolarski.pl 
www.domidrewno.pl 
www.panfleks.pl 
majsterki.pl 

3 komentarze:

Ania pisze...

Zobacz jeszcze do "Survival Lilly" i nie rozdrabniaj sie na półki:)
https://www.youtube.com/user/alonewolverine1984/videos
Pozdr. F.

Buba z Bajdocji pisze...

Ta wąziuchna / płytuchna (?) wysuwana szafko-półka jest cudowna! Też chcę taką! Tylko niższą!

ekomania pisze...

Survival Lilly - mam nadzieję, że w razie blackoutu będzie moją koleżanką :-)